It's done

Hehe.. Ja, idag var det avklarat då.. Det jag tänkte göra.. var så himla orolig att det skulle göra ont, men det var verkligen inte så farligt som jag trodde det skulle vara!

Det var väl som när jag gjorde min första tatuering.. Jag var helt uppumpad på adrenalin och förväntade mig att det skulle kännas som om nån stack kniven i mig.. Väl där så var det inte alls så farligt som jag förväntat mig! Andra gången var det värre.. Då förväntade jag mig en walk in the park.. Det blev det inte...

Så nu när jag än en gång förväntade mig ett rent helvete, trots att det inte tar lika lång tid som en tatuering.. Så var det inte alls farligt! - Pang, ena. - Pang, andra.
Fast inte pang, haha, det var mer segdraget än så.. :D

Så nu sitter jag här öm igen och väntar på att kunna visa mig ute bland folk igen om 2 veckor, haha!

Så... Kan ni gissa vad jag gjort och var jag gjort det? :P

Kommentarer
Postat av: Helen

Ha,ha jag vet! Johanna skvallrade...det blir kul att se dig. Ulle pratade om fika på torsdag?

2009-05-05 @ 22:17:07
Postat av: Anonym

BALLZ!!!

2009-05-06 @ 14:39:21
Postat av: Miss Balls

Jo, jag hörde om fikat på torsdag, men mammas häst är beräknad att föla då.. Så jag måste nog vara hos henne o se hur det går.. :) Sen vill jag inte riktigt visa mig ute just nu.. Vet inte om Johanna berättade att jag fick väldigt stora kulor i kinderna. Ser inte klok ut just nu. Får byta till mindre om 2 veckor.. Då kan jag visa mig ute igen! ;)

2009-05-06 @ 15:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0