Längesen

Behöver verkligen uppdatera min blogg, för det är ju massor som hänt som jag inte hunnit skriva om. Valborg blev knappast som planerat.. Min nyktra utgång slutade med drinkar och öl och var hemma igen vid halv 3 kanske... Hade skitkul iaf på pubben på Terrassen. Fröken Fransson var napalmfull och vi hade riktigt kul där med lite blandat volvofolk och grannar osv.

Jag tog med mig 300 spänn och leget, inget kort eller nåt. Jag frågar Johanna om hon kan följa med mig till baren. Hon hade nåt superhett drinktips som jag absolut måste smaka, förmodligen orsaken till varför hon blev napalm. Väl i baren så öppnar jag väskan o ska ta ut pengar/kort. HELVETE! Jag har inga pengar kvar ju! En sliten 20-lapp. Skrek åt bartendern - STOPP! Blanda inte! Jag har inga pengar! Men Johanna var snäll och slet upp en 500-lapp o betalade.. :)

Pinsamt?

Kvällen slutade med prat om efterfest eller inte efterfest. Det blev inte det.. Tyvärr.. Men, men..

Fredagen blev det bio! Såg Wolverine i Skövde. Den var helt ok, gillar X-Men filmerna bättre, men den var klart godkänd! Innan bion blev det sushi på Voda. Alltid lika gott... *mums*

Igår så var det cruising i Tidaholm. Johanna tyckte att jag skulle komma dit. Jag ringde Jenny och kollade om hon var på, vilket hon var. Hon kunde vara nykter och köra, vilket passade alldeles utmärkt! På dagen var jag på stan med Alexandra och vi tog en fika på Lilla Blå, Johanna och Lisa kom förbi och höll oss sällskap. Sen gick vi till Willy's och handlade lite grillmat, eftersom det skulle grillas hos Strand vid 17. 

Vid 19.30 kom Jenny in till Falköping och så åkte vi till Tidaholm, vid 22.30  sms:ade Johanna o skrev att hon var på Brygget.. Vi knatade iväg dit och fick stå i kö ett bra tag, med tanke på allt folk som trängde sig.. *hata*
Väl inne var det fullt pådrag, men det blev ingen lång stund där inne, det blev lite tjafs och Johanna var tvungen att dra vidare. Så jag och Jenny åkte hem. Vi hade fått se en hel del fina bilar iaf! Roligt när man får stå längre i kö än vad man är inne på stället... :P

Idag sov jag till halv 12... Har inte sovit så länge på år och dar.. Visserligen väckte Johanna mig vid 9 med ett samtal, men jag lyckades somna om utan problem.. Sen började jag jobba 15.45-21.15. Gick riktigt bra.

Nu är det väl dags att sova igen då.. Ska upp kl 06.45 igen.. :)


Jenny kom in i dimman utan alkohol..


Gott med vattenmelon efter grillat..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0