Memories

2007 var jag i Globen med min lillebror Simon och skulle se LInkin Park. Förbandet var 30 seconds to Mars, med otroligt snygge Jared Leto som sångare. Jag hade bara hört deras singel "From yesterday" när de började spela. Sen skulle de spela "A modern myth", men då fick Jareds bror, om jag fattade det hela rätt, stötar av sin gitarr, så han fick kliva av scenen och Jared fick spela låten akustiskt med sin gitarr. Låten fastnade direkt, så himla bra, och när han ber publiken hålla upp sina mobiler, då var det magiskt. 14000 personer som håller upp mobilerna. Ni kan höra han säga i klippet nedan - I'll never forget this day for as long as I live.

Det kommer inte jag heller göra.



Magi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0