Ny lägenhet

Idag var jag och tittade på tvåan i huset där Johanna bor. Den var stor och fin! Så jag tackade ja till den och skrev på kontrakt och allt. Så den 1 september är det inflyttning, om det inte blir tidigare. Så vill ni inte hjälpa till att flytta så kan ni ju passa på att resa bort då.. ;)

Ska bli så skönt att få en större lägenhet, min nuvarande är på 56 kvadrat och den nya är på 72. Då får ju till och med Melvin plats! Synd att det inte fanns en balkong bara... Har varit himla bekvämt att kunna ställa ut mat -och vattenskålar där och slippa ha en simbassäng i köket.

I den nya fanns det massa garderober, stor hall, stort sovrum, stort vardagsrum, en större garderob eller vad man ska kalla det, ett bra "rum" att slänga in saker man inte behöver. :) Det största pluset var att det fanns källarförråd! Något jag saknat väldigt mycket i min lägenhet. Det jag inte skulle ha i lägenheten har ju åkt ut på balkongen här...

Ska säga upp min lägenhet på måndag. Så är det nån som är sugen på den så är det bara att höra av er! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0