Ändringar i schemat

Det är två på jobbet som är sjuka nu, så det har blivit lite ändringar i schemat. Jag skulle sovit natten imorgon, men fick ledigt och jobbar tor och fre kväll istället. Jobbar 9-21 på lördag också. Så det blev lite mer jobb än tänkt denna vecka. Skulle egentligen bara jobbat 2 dar.

Men, men.. Det är pengar och pengar behöver jag!

Typiskt är det väl då att Gurka ringer och undrar vad jag gör på fredag.. Han hade fått en avbokning, så han tänkte att jag kanske ville fortsätta med ryggen.. Men jag ska ju jobba.. 13-21.. :( Har väl egentligen inte pengar till att tatuera mig nu heller, men det hade varit jäkligt gött att slippa vänta till typ januari, när nästa lediga tid är...

Just my kind of luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0