Blä

Har haft ont i min hals i några dagar nu, men det har verkligen bara varit halsont, ingen huvudvärk, feber eller förkylning. Tills idag, Vaknade med täppt näsa, huvudvärk och allmänt neråt. Och idag ska jag jobba 15-22, så jävla typiskt. Kan jag inte vara sjuk när jag är ledig så jag inte förlorar några pengar?

Eftersom jag jobbar som personlig assistent så kan jag ju inte gå till jobbet och vara sjuk, får ju inte smitta den som jag jobbar med, eller resten av personalen vill säga. Samtidigt som man inte vill sjukanmäla sig för man vet hur svårt det är att få tag på en vikarie. Jobbig situation och vad fan gör man?


Kommentarer
Postat av: stina

LEDIG!!! :D

2009-11-05 @ 12:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0