Bloggtorka

Önskar att jag hade nåt kul att skriva här nu, men jag är ledsen, måste göra er besvikna.

Det roligaste som hänt idag är att jag insett att jag är gammal. Sjukt seg idag med. Har starka misstankar om att det är mitt fylleslag i lördags som är skyldigt. Det gjorde att jag sov till 11 i lördags, vilket i sin tur ledde till att jag inte somnade förrän efter 00 i söndags. Och gick upp 06. Zombiestyle.

Höll på att somna flera gånger på jobbet. Nä, inte somna. Höll på att dö flera gånger. Det stämmer bättre. Man vet att hjärnan inte är som den brukar (oki, värre än vanligt). Man hinner inte med när folk pratar, man förstår inte vad de menar.

Anne sa att jag kunde hälla upp mjölk i våra kaffekoppar för vi är de enda som dricker med mjölk.
- Sen kan du ställa in det i kylen.

Varpå jag ställer in min kopp med mjölk i, i kylen. Hon tittade lite konstigt på mig och sa: Jag tänkte på mjölken...

- Jaha...

Hade väldiga problem med att hålla mig vaken iaf. Att köra till och från jobbet var ju rent av förknippat med livsfara. Fastnade med blicken hur många gånger som helst, man känner att man kör, men man vet inte hur man gör det. Bilen rör sig framåt och man förstår inte varför. Sen att mina lyktor fram är urkassa gör ju inte saken bättre. Tunnelseende till förbannelse.

Hoppas på en rejäl sovmorgon imorgon innan jobbet kl 16.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0