Det kan inte vara sant!

Några inlägg tidigare skrev jag om mn katt som sprungit bort när hon var hos mamma. Hon har varit borta sen i slutet av juli. Mamma ringde mig imorse och jag sov så jag struntade i att svara, trött och förkyld som jag är. Ringde upp henne nu när jag vaknat.

- Jag har hittat Spot! Jag tog in henne i huset, så hon är inne nu!

 Jag, sömndrucken och allmänt seg. VA?

Så nu ska jag göra mig i ordning här och åka till mamma och hämta min älskade katt! Trodde verkligen att hon inte skulle komma tillbaka! Hon är 10 år så hon är ju inte purung heller, man har ju haft henne omkring sig ganska länge. Så planerna om nakenkatt får väl ligga på is ett tag..

Men det gör ingenting.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud, va kul. Jag menar vad är oddsen!! Vadsomhelst hade ju kunnat hända! Va kul, Anna att du kommer få hem din lilla sötan! :)

2009-11-06 @ 10:25:48
Postat av: Anna

Ja, nu är hon äntligen hemma igen! Kollar in den nya lägenheten och känner sig redan som hemma! :)

2009-11-06 @ 13:10:48
Postat av: Towe

Vad skönt att hon är hemma igen! Lilla tokfian :)

2009-11-06 @ 15:38:48
URL: http://towiss.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, Towe, det känns himla skönt faktiskt! Så jobbigt när de bara försvinner o man inte vet om de lever eller är döda. Man väntar sig ju alltid det värsta och att hon skulle komma tillbaka trodde jag inte i mina vildaste fantasier! Himla glad att hon gjorde det iaf.. <3

2009-11-06 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0