Gamla arbetskamraterna

Kärt återseende igår med mina gamla arbetskamrater från Volvo!

Började med en middag och lite öl på Plantis, sen bar det av till skövde mot Bogrens. Jag hade sagt innan att jag bara skulle dricka 3 öl, vilket jag lyckades hålla iofs.. Men det var inte meningen att jag skulle dricka en massa redbull/vodka efter det på Bogrens, men så blev det iaf. Tack vare snälle Mato som bjöd och lyckades få mig pretty shitwasted!
 
Det blev en massa dans som vanligt och det var en skitrolig kväll! Saknar mina gamla kollegor! :'( Tur att man får träffa dom emellanåt iaf!

Mådde precis som jag förtjänade idag.. Som förra söndagen. Tyvärr får ni inte njuta av en bild på mig när jag är bakis idag, blir lite bilder från igår istället.



Söta Fransson och Jag



Jörgen, Jag och Jenny på Bogrens



Robert och Chrille



Mato och Robert




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0