gårdagen

Igår kväll var jag hos Ludde och Rosvall var där. Vi kollade på en film o snackade lite skit. Roligt var det iaf, för Rosvall är en mycket störd person. Helt galen - Jävligt rolig alltså.

Igår pratade jag även med Elisabeth från Hagsätra Zoo. Hennes don sphynx hona väntar ungar! Jag hoppas att det blir någon naken i kullen som jag kan köpa... Vi pratade också om parningen med Lola. Hon ska ju paras vid sitt nästa löp, brukar bli runt jul. Så nästa år blir det små kinesvalpar förhoppningsvis! :) Jag kommer nojja sönder mig som vanligt. Händer det Lola nåt så vet jag inte vad jag gör...

Ludde i svart, Rosvall i grått. Eller ja, ni ser ju på bilderna vem som inte är riktigt frisk.







Ni får ursäkta att mitt orakade ben kom med på bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0