Morgondagen

Imorgon blir det till att gå upp tidigt för att åka ut till mamma och hjälpa henne att lasta T-Rose. Vi ska åka till Skara med honom för att kolla upp hans hovar. Får se hur det går. Håll tummarna...

Jag överlevde dagen trots allt. Kändes inte riktigt som jag skulle göra det imorse när jag vaknade hos Jenny. F Y F A N ! Trodde jag skulle få krama toaletten, men det behövdes inte. Kom precis hem från en filmkväll hos Omar och Lisa. Per var med också. Vi såg Gamer, den var nog rätt ok, lite blodig, sen var jag nog för bakis för att hänga med fullt ut...

I veckan ska jag försöka se New Moon iaf på bio! Är ju ledig mån och tis. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vill du se den med mig? :)

2009-11-24 @ 14:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0