Msn gone bad

Hade en liten pratstund med Ola på msn, som jag brukar ha dagligen, i princip. Men söndagar brukar vara bäst, för då tar han Imovane på kvällen för att kunna sova, eftersom han ska upp så där självmordstidigt. Imovane gör en dock lite... Groggy. 


Ola says:
har du druckit tequila suciade? (Pröva att stava suicide efter imovane..)


Anna says:
tror inte det. Vad är det?

Ola says:
man snortar slaltet drar tequiolan och sprutar citroni ögongene


Så nästa utgång vet jag vad jag ska testa!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha...så mycket för tequila!

2009-11-09 @ 10:49:35
Postat av: Anna

Ja, jag garvade som fan när jag läste vad han skrev. Citron i ögonen? Mums!

2009-11-09 @ 21:12:11
Postat av: Sanna

Hahahaa...Gött de!

2009-11-10 @ 10:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0