När allt är grått omkring en...

.. Så känns det inte lika kul att leva.

För i mitt liv idag är musik den enda glädjen. Jag hade lyckan en gång som barn, men jag tappa den på vägen.

Allt var så mycket lättare förr. A L L T. Att vara vuxen suger. Jag minns när man var liten och sa att man skulle jobba med sitt drömjobb, man skulle inte bli som de vuxna som bara jobbade för pengar. Här är man nu 28 år senare och är precis en sån "vuxen" som man sa att man aldrig skulle bli. Alla drömmar man hade som barn är som bortblåsta och vuxenlivet kommer som en smäll på käften. Ibland har man lust att bara säga upp allt och dra utomlands och backpacka i ett år eller två, men för att göra det måste man spara pengar.

Och jag har inte en sån lön som gör att jag kan spara undan några.

Livet är oftast roligt.. Men ibland kan det kvitta.

Nu till nåt helt annat.. WTF var det som hände?! Från 100 till 0 på en dag. Här sitter man som ett fån igen och undrar vad det var som hände. Inte första gången, men blir lika förvånad varje gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0