Nykter halloween

Trot eller ej, men jag hade en nykter utgång igår. Jag vet.. Det är sjukt. Som att hitta en enhörning typ.. Det händer ju liksom inte. Och vet n vad det sjukaste är? Jag hade roligt plus att jag slapp vara bakis. En win win situation!

På minussidan ligger väl bristen på sömn... Jobbade 7-13.30 + 15.45-21.15, åkte till Floby, hämtade Jenny, fixade mig iordning hemma, drog till en förfest, sen vidare mot Medis, utgång till 02, hem, duscha, försöka somna, upp 05.45, jobba 7-16.. Yay!

Det var sjukt kul igår! I princip alla var utklädda, det var masssor av folk, bra drag, bra musik, mycket dans.. Hellyckad kväll! Och jag som inte tänkte gå ut för att jag skulle jobba!? Pfft! Lätt värt det!

Ikväll blir det film och slapparkväll hos en kompis.. Men nu.. En dusch.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0