Sista lediga dagen

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen. Har varit sjuk tor, fre, lör o sön. Började må bättre igår och idag känns det också ok. Inte 100, men tillräckligt för att kunna gå och jobba iaf. Halsen känns fortfarande av och huvudet känns som om jag stoppat in det i en glaskupa.

Idag får jag se vad som händer. Tänkte kolla på Ice Age 3 nu. :) Sen får jag se om Per har lust att komma förbi efter jobbet och hjälpa mig med förarbetet inför tapetseringen av köket! Vill få det gjort så att det är klart NU, helst igår!

Imorgon jobbar jag 7.30-16, ons 7.30-21, tor 16-07.30. Sen är jag ledig hela helgen! Yay!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Känns bra med vakuum i huvudet, med andra ord! :( Ice Age 3 är överskattad, tyckte du den var bra?!

2009-11-09 @ 11:06:07
Postat av: stina

Tycker allvarligt synd om dig;D Ice Age 3 är ju super!:D

2009-11-09 @ 12:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0