Söndag

Idag hade jag ställt klockan på 08.30 för att slippa sova bort hela dan.. Vilket händer väldigt lätt! Helén kom hit en sväng på förmiddagen och vi fikade och satt o snackade lite skit. Vi åkte en sväng till ÖB också, Helén skulle köpa fars dag-present och jag behövde köpa rakblad.

Är less på livet kan man säga.

Nä, skämt åsido, jag (läs Per och Jenny) ska tapetsera om i köket! Tapetserade klart sovrummet igår och det blev skitbra! Förutom att rakbladen vi hade var lite slöa... Så det blir nog ännu bättre i köket! Ska bli kul att se hur det blir, eftersom det kommer bli mycket mörkare och mysigare. Åt det plommonfärgade hållet. Tror det kommer bli skitsnyggt, för det är så mycket vitt ändå eftersom det är snedtak.

Funderar nästan på att måla om i vardagsrummet också. Det är vitt. Vitt är väl fräscht.. Men det är inte så mysigt.. Men jag får se. Det är ju bara en hyresrätt, så jag vill ju inte lägga ner för mycket arbete på den. Det är ju inget som jag får igen, liksom..

Får köpa ett hus istället som jag kan inreda.. :)

Pysslade även lite med alla kort som jag framkallat. Några hamnade i småramar på väggen och några kommer hamna i ett kollage i en stor ram som jag fick av mamma. Har en ram till, men den saknar glas, så jag måste fixa det först...


Sovrummet, check!


Snett och vint.. Det är meningen!


Ett av de blivande kollagen.





Kommentarer
Postat av: Sanna

Skitsnyggt med upphängningen utav tavlorna! Snett och vint is the shiit! Sovrummet, blev riktigt läckert, Anna. Du har så grym stil!

Du är en fixare, Anna! Verkar alltid få tummen ur, och gör saker...som det där kollaget exempelvis...jättefint. Tänk om en sådan idé kunde slå ner i mitt huvud...

2009-11-09 @ 10:47:44
Postat av: Anna

Tack Gumman! Det är inte så svårt bara man börjar.. Men tapetseringen tar jag inte åt mig nån ära för.. Det var Per och Jenny som gjorde allt där. Då hade jag tummen mitt i handen kan jag säga!

2009-11-09 @ 21:16:20
Postat av: Sanna

Haha...tummen mitt i handen?! Det tror jag inte. Se och lär! Då kan du hjälpa mig om jag ska göra det nån gång... :P

2009-11-10 @ 10:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0