The woods of Döve

Idag blev det en impulsiv tripp till mamma i Döve. Lyckades få med mig Johanna också. Så himla mysigt! Vi gick ut med alla hundarna, (Melvin, Lola, Jackie och Papi). Gick runt i skogen och jag tog med mig mossa och granris hem så att jag kan göra en dörrkrans.. :) Mamma började sälja på Johanna en stallplats direkt.. Haha.. Hade varit skitkul om Johanna flyttade dit sin häst. Kunde man göra sällskap när man åker ut dit, och jag får lite mer inspiration att komma ut till min häst också..  Alltid roligare när man är två.

Ikväll kommer Jenny och Per förbi en sväng.. Får se vad vi hittar på, lite tråkigt när man inte har pengar.. Men det kanske blir en film eller nåt. Kanske orkar ta tag i tapetseringen, nu när man fått lite ny energi från skogen.

Tog med mig systemkameran ut till mamma också. Hoppas att bilderna blev fina.. Tyvärr är det inte en digital, så det är framkallning som gäller.. Old school style.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0