Torsdag

På väg hem från jobbet igår så lyckades jag få soppatorsk... Batteriet på mobilen lyste rött, men kunde som tur var ringa Per, som inte svarade och Johanna, som för en gångs skull svarade på första försöket.. :) Hon kom och hjälpte mig som den lilla ängel hon är. Per fick bistå med dunk och en icke så fungerande tratt.. Hem kom jag iaf!

Så idag har jag och Johanna varit ute med hundarna en sväng, pantat burkar, så att jag ska kunna tanka lite mer bensin i min bil.. :) Hade 89 kr på kontot, tror man måste ha minst 100 kr för att kunna övertrassera det.. Jag älskar att ha pengar.

Idag har jag äntligen lyckats se färdigt på Up. Det var en mysig och lite smårolig film. Nu ska jag försöka se klart på Ice Age 3 innan jobbet också. Jobbar 16-07.30, sen är jag ledig tills på måndag då det är personalmöte. Jobbar tis och lör, så det blir en lugn vecka. S K Ö N T!

Stina kanske skulle komma förbi en sväng här idag också. Vore kul att träffa henne och snacka lite.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0