Aktiv

Då jag oftast jobbar kvällar och har varit ledig några dar nu så har det blivit att jag inte vaknat före kl 12.. Vilket är helt stört, för dan är ju åt helvete för kort sen. Sitter uppe sent på natten med datan i knät. Totalt ovärt!

Ställde klockan imorse och gick upp tidigt. (Läs 10.00)...
Tog ut Lola på en promenad, gjorde en asgod dunderfrukost och passade på att göra rent mina make up borstar. Måste fan göra det oftare.. Vilken bakteriehärd det frodas i de där goingarna..

Var i Jönköping igår också med Per, stackarn fick vänta på mig medans jag var inne på Make Up Store.. Haha.. Det kan ta ett tag för mig där inne...

Jag tänkte byta mina piercingar till en labretstav, men hon hade inga som var tillräckligt långa, så jag får gå runt med mina gamla skitstavar ett tag till.

Såg dessutom ett par drömskor på Scorett.. O H MY G O D! Den dan jag får 900 kr över så är de mina..


Make Up Store skadad...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Aaooåå, shoes! Då ska du bara kolla H&M vs Jimmy Choooooooo... så läckert, I tell you!! Jag skulle också vilja shöppa löss i Makeup store...

2009-10-26 @ 08:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0