Är inte på topp..

Skulle ju eventuellt med Per till Göteborg idag, men när han ringde kl 8 imorse så kände jag bara.. Nej. Ska nog inte gå runt i en stor stad med massor av folk med tanke på hur jag mår idag. Tog ett så moget och vuxet beslut att jag nästan gör mig själv stolt. Jag tänkte att det är bättre att vara hemma och försöka bli frisk än att gå runt i gbg och bli sjukare. Om det inte ger vuxenpoäng så vet jag inte vad!

Så jag somnade om, Fredrik ringde vid 9, men jag var så död så jag ignorerade det (förlåt babe!). Vaknade igen 11.25... Hela dagen känns förstörd när man sover så länge, men det blir nog inte så mycket gjort idag ändå. Har inget och äta hemma så jag måste masa iväg mitt arsle till affären.. Blö!

Skulle behöva gå till banken och sätta in pengarna jag fått eftersom jag betalat 2 räkningar 2 gånger.. Haha.. Så då fick jag 700 kr extra i kassan för att jag är så grym på att betala räkningar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0