Då var det gjort

SÅ!

Nu har jag skickat två bilder till Gurka som jag kan tänka mig att tatuera på ryggen. Jag skickade båda två och tänkte först att vi får ta den som passar in bäst, men sen ikväll funderade jag på om inte båda får plats... Gör man dom inte skitstora så tror jag det skulle gå!

Hade blivit bäst så tror jag... Men vi får se vad Gurka säger.

Sen ska det slängas ihop lite bakgrund, skuggningar och skit på resten av ryggen. Får se hur långt vi hinner på måndag. Jag är tålig och Gurka är snabb.. Vi är ett bra team.. :)


Platsen till vänster som ska fyllas i


Trädet som hon till vänster ligger på ska byggas på mer och sen vill jag ha en snygg blomma nere i det högra och vänstra hörnet. Något som går att väva in lite snyggt i det som redan finns.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0