Energin.. Vart är du?

Jisses vad seg jag har blivit.

Har ingen energi, lust eller ork till att hitta på och göra nåt. Går ut med hunden, sen sitter man av tiden hemma för att sen åka till jobbet... Meningslöst?

Borde verkligen ta tag i mitt liv och göra NÅT! Har ett par joggingskor i förrådet som inte ens är använda. De ligger kvar i skokartongen... Och min kropp är inte vad den borde vara... Beach 2010? Jag och Johanna skulle ju ta tag i detta och jogga som fan och bli fittor, men det är svårt med en bruten fot..

Så nu har jag bett Ludde, den lille träningsnarkomanen att bli min PT!
Får se hur det här slutar. Jag sa att han skulle få forma min kropp. Han sa att han skulle lägga upp ett schema åt mig...

Står väl inoljad i morotsröd färg snart och spänner alla muskler på en scen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0