Fit

Har ju även roliga kompisar som tur är.. Detta kom från en god vän som även hon är helt oförklarligt singel.

Just heard the news sassy. Screw them. Patetiskt. Dags att ta upp manshateriet igen. Ursnygga löparpjucks. Nu blir vi fittor istället!

Även detta:

Aphora. Fan vad jag ogillar troll. Hälsa så hjärtligt.

Hahaha... Kan vi vara singlar för att ingen annan förstår hur otroligt grym humor vi har?

You didn't call me slut! Fick du ligga igår?

Hmm.. Den frågan lämnar vi obesvarad...

Haha! Redan glömt! Trodde du va sugen på mig! ;) Efter all luftliggning i charkdisken, can't blame you for that..

Skulle nån läsa min inkorg skulle de nog fan undra vilken avdelning på psyket jag var inlagd.

Gick precis ifrån goaste skeden i Sverige. Gör jag dig stolt? Köss

Spelar vi kanske lite för svårfångade?

Johanna! Tror vi får diskutera igenom och analysera, plocka isär och sätta ihop alla detaljer för att hitta svaret till den stora gåtan; Varför i helvete är två av sveriges skönaste, roligaste och grymmaste tjejer singlar?

Jag tror vi bor i fel stad. Du är ju i Halmstad nu din jävel, så I wish you luck. Kamma hem en åt mig med.


Funny mattafakkas


Kommentarer
Postat av: Hemma nu!

Hahah! En sådan sammanställning av sms gör väl mer mig aningen mer passad för psyket? Du sötlök du glömde att förutom humor har jag rätt goa lökar också, ännu ett skäl att undra hur "dom" är funtade;)

2009-10-06 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0