Snart dags att jobba igen

Börjar jobba kl 16 idag. Slutar 09 imorgon bitti... :(

Igår efter jobbet så blev det ett träningspass med Ludde (Sadisten) och efter det så blev det en tripp till Skövde med Per. Jag fick än en gång gå in på Make up Store.. Mycket farligt med min ekonomi...
Efter ett besök på Biltema (?) så var det sushi dags! Sjukt gott.

Idag gick jag upp vid 9 och gjorde Luddes träningspass igen, käkade frukost. Sen kom Jenny förbi en sväng och vi satt o pratade lite skit om allt möjligt. Jättetrevligt! Sen blev det en promenad upp till Ludde med Lola...

Min dag i korta drag.

Och nu blir det ett mördarpass utan dess like.. Men from imorgon kl 09 är jag ledig till kl 07 på lör morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0