Tur

Tur att man har vänner som ställer upp när det krisar! Lyckades kolla på Grey's Anatomy och självklart var det ett sånt avsnitt som var så tråkigt och händelselöst så man lika gärna kunde varit utan.

Men, det hade jag ju inte vetat om jag inte sett det, förstås.

Nu blir det snart dags för sängen här hos mig, börjar känna mig lite halvkrasslig.. Vill inte det! Dels så jobbar jag tors, fre och lör och sen på måndag ska jag tatuera mig. Det är INGEN höjdare att vara förkyld/febrig när man ligger under nålen... Be gone förkylning!

Och den där tatueringen... Har inte hittat mitt motiv riktigt än.. Har några som jag kikat lite på, men ingen som känns 100% rätt. Så hittar jag inget tills dess så får jag nöja mig med att lägga bakgrund på det jag redan har.

Vill bara att rygghelvetet ska bli färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0