Birthday Girl

 

That's Me!

Födelsedagen började med dunder och brak kan man säga.. Runt 00-slaget så var dimman som tätast. Härligt! Mycket blandat folk och hejdlöst med alkohol. Jägern tog slut, vinet tog slut, ölen tog slut, cidern tog slut och T-röd fanns det inte ens!

Festen var som tagen från 90-talet och man var tvungen att spela cd-skivor! Tänka sig! Mitt uttag på datan är ju helt cp-glapp, så sladd mellan data och dvd var inte att tänka på.. Men det dög iaf!

Idag har varit en riktigt seg bakisdag. Inte så farligt bakis, men allmänt jätteseg. Var ute hos mamma en sväng och passade på att träffa Micke och Jenny lite mer innan de åkte igen..  :(

Otroligt lugnt resten av D-day... Och pappa kom inte ihåg den i år heller...

Kata och Mattias




Micke och Jag


 
Ludde och Jag.. What can I say.. I like muscles!



Micke, käre bror.. Jag älskar honom precis som han är.



Kommentarer
Postat av: sheerin

nej tyvääärr haha för jag kommer i den men inte ut :) men det är en babydoll, sidenbandet sitter precis under brösten, den e skit fin men som sagt så kommer jag inte i den haha kram =)

2009-09-22 @ 09:22:44
URL: http://shini.blogg.se/
Postat av: E

Grattis i efterskott =) Klänningen finns kvar

2009-09-22 @ 12:11:00
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/
Postat av: Lindis

Vad bra att det blev lycket, umma appa som inte kommer ihåg!

2009-09-22 @ 14:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0