Vill så mycket...

Idag kommer Micke och Jenny ner från Stockholm. Ska bli kul att träffa dom igen, eftersom det blev lite stressigt när jag var i Sthlm sist.

Ikväll är jag sjukt sugen på att äta kräftor! Har inte ätit en enda kräfta i år och för mig, som är galen i kräftor, är det rätt stort. Det är ju kräftskivesäsong för helvete!

Idag ska jag städa och plocka undan hemma, har ett berg med papper, tapeter och maskeringstejp som måste slängas, saker som ska ner i källaren, ett golv som ska dammsugas, diskmaskin som ska invigas. Ska försöka hinna med att sova lite också eftersom jag jobbade natt inatt. Hade världens vidrigaste mardröm innehållande min farmor. Kunde inte somna om. Sen ska man upp kl 02 och kl 05.45. Lyckat.

Har drömt mycket sjukt sista tiden, vet inte vad det är. Har blivit strypt och lite andra trevligheter. Mycket kan jag, men tydligen inte drömma en trevlig dröm, eller inte drömma alls hade varit bättre kanske. Bättre än vidriga, förvridna drömmar om de jag älskar. 

Nähäpp.. Ta tag i min underbara lägenhet var det ja.. 



Slänger med en bild från sthlms-trippen, så ni som är icke läskunniga har nåt fint att titta på.
 
 


Kommentarer
Postat av: Lindis

Phett!

2009-09-18 @ 11:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0