Alla hjärtans dag

Ja, alla hjärtans dag. Kul när man är singel, eller hur?

Jag valde dock att inte deppa ihop. Jag gjorde en fet kopp med te, bäddade ner mig i soffan med min återfunna kärlek i livet, min älskade hund Lola är tillbaka. Helt galet underbart! Spot var också med på ett hörn. Surkatten som inte flyttar sig från sin finkudde i onödan.

Sen laddade jag dvd:n med Johnny Cash Live at San Quentin. Pappa hade den hemma och jag fick låna den. Sjukt bra! Sen hade jag beställt lite grejer från ginza, bland annat en dvd med blandade liveklipp. Av Johnny Cash, såklart.

Ska aldrig mer fira alla hjärtans dag. Från och med nu så är det min officiella Johnny Cash Dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0