Getting shit done

Igår satt jag och pysslade med ett kollage som jag skulle gjort för ett halvår sen... Framkallade en massa kort i svartvitt och med vit kant, blir så snyggt så. Sen hittade jag två stora gamla ramar hemma hos mamma, den ena utan glas dock. Nån gång i framtiden ska den väl få åka till glasmästaren och få ett glas så man kan använda den ramen också.

Jag satt iaf hemma hos Daniel och gjorde klart det sista. Tur att han hade tång och silvertejp, för det behövdes...

Efter en oväntat lång sovmorgon så gick jag ut med Ozzy och drog sen vidare till grannen i porten bredvid, Kata. Vi drog iväg till posten för hon skulle hämta ut sitt pass. Passade på att handla lite också. Det blev en snabb fika hemma hos henne och sen drog vi en snabbis till Kupan.

Halva priset i två veckor i en asbillig second hand affär. Man kan inte annat än att gilla det! Tyvärr var det ganska utplockat redan, men det fylls ju på hela tiden. Hittade en tröja idag och två små fat. När vi kom hem sen så fick jag ett ryck och hängde upp spegeln som stått på golvet i mitt vardagsrum i hundra år och satte även upp två tavellister, eller vad de nu kallas. Såna där smala hyllor... Och en snabb runda i tvättstugan också. Skönt att bara tvätta en maskin istället för att vänta tills man har ett Kilimanjaro av tvätt.

Smack! Färdigt!
Nu kan jag pusta ut lite..

Ett av faten

Det andra fatet, under ljusen.

Ljusstakar inhandlade förra veckan.

Hyllorna uppe.

Och det färdiga kollaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0