Mer fynd

Bläddrade mycket i den här boken när jag var liten. (Mindre). 30 kr, så den fick följa med mig på en nostalgitripp hem. Mycket fina bilder!

Den här fick också följa med, mest för de fina bilderna. Och att den kostade 20 kr, förstås.

Jag gillar ju gamla saker. Ett gammalt träpussel tänkte jag kunde bli fint på en hylla. När jag nu får upp hyllor på väggen..

En kudde till min kökssoffa. Förmodligen lika gammal som min soffa..

Och en t-shirt och ett linne blev det också! There! I'm done!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Goa grejer! Tar gärna en titt i fotoboken nån dag om det går för sig!?



puss

2010-02-04 @ 22:39:43
Postat av: Anna

Men självklart får du det going!

Puss

2010-02-05 @ 10:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0