Triggerhappy in Stockholm

Helgen spenderades som sagt i stockholm. Halva familjen låg nerbäddade med dunderförkylningar.. Kul! Simon var dock pigg. På lördagen så åkte vi till Target och fick skjuta med lite vapen... Helt sjukt roligt! Vi fick skjuta med 7 olika pistoler och revolvrar. Jag skulle egentligen inte skjuta eftersom jag är fattig, men Anette fixade en deal så att jag och pappa fick skjuta billigare. :)

Vi fick skjuta ett skott med varje vapen. Efteråt kände man ju att det var på tok för lite, för det var sjukt kul!

Först ut, en SigSauer Mosquito, kaliber: .22LR

Nummer 2; Walther PPK, kaliber: 7,65 mm.

Nummer 3; Ruger GP100, kaliber: .38 Special.

Nummer 4; Glock 17, kaliber: 9 mm.

Nummer 5; Para P14, kaliber: .45 ACP

Nummer 6; Desert Eagle, kaliber: .357 Magnum. (Nu börjar vi snacka...)

Le Grande Finale! Nummer 7; Ruger Blackhawk, kaliber .44 Magnum

Dirty Harry är min personliga favorit. DAMN!


Kommentarer
Postat av: ludde

lite bad ass! blev du så laddad att du pistolwhipa någon?

2010-02-14 @ 21:59:52
Postat av: Anna

OM jag whippade dom! De fick stå på led så att jag inte missade nån. Man blir lite lätt maktgalen med pistoler i händerna...

2010-02-15 @ 08:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0