Black Suit order

Den här helgen har varit helt sjukt bra!

Började fredagen med att åka till Alingsås med Daniel, Jenny, Jack, Olle och Hanna för att kolla när Daniels kompisar från göteborg skulle spela. De är riktigt grymma! Efter spelningen lyckades vi hitta en mysig liten pub där vi satt resten av kvällen. Asrolig kväll kort sagt. Min hjärna har inte återhämtat sig känner jag...

Lördagen bestod av bakis/halvslitet häng hemma hos Daniel, när sedan mamma ringer och behöver hjälp i stallet. Black Suit Order skulle spela i göteborg på lördagen, så Daniel skulle dit igen. Jag var sugen på att hänga med igen, men plånboken tillät inte det tyvärr, tåg är ju svindyrt nu, så jag fick åka till mamma vid 15. Olle skulle egentligen med till göteborg och kolla på andra spelningen, men sen bangade han ur. Så Daniel skickade ett mess o skrev att Olle bangat, så nu måste jag följa med.

Hade Daniel åkt själv skulle han åkt tåg, men om Olle och jag skulle med skulle vi ta bilen, men eftersom Daniel missat tåget så blev det bil trots allt, och jag kunde hänga med! Trots att det blev jävligt stressigt och impulsivt. Jag stod hos mamma i stallkläder, inte duschat, med gårdagens smink på mig. Lagom fräsch. Lånade en tröja av Hanna, snodde lite smink av mamma och körde i 130 tillbaka till floby. Vi skulle behöva åka vid 16.30 oh 16.45 var jag i floby. Inget stressad alls.

Kvällen blev iaf sjukt bra, spelningen var grym, alla var peppade som fan och efteråt drog vi till Sticky Fingers och fortsatte festa. Vi åkte hem igen vid 02, Daniel körde, och helvete vad trötta vi var.. Jag blundade lite för länge några gånger, men vågade inte somna helt. vet själv hur det är när man kör och folk somnar, det är väldigt lätt att bli trött av det. Och jag ville inte ligga i diket någonstans mellan göteborg och floby... Vi kom hem helskinnade trots allt.

Nu ska jag gå och dra nåt gammalt över mig. Lämnar er med lite bilder.

Hasse & Daniel

Jenny & Jack

Daniel & Jocke. Daniel visar sig från sin bästa sida som vanligt.

Hasse & Jocke

Jag, aka Älgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0