Drömmar

Ibland finns det bra drömmar, ibland finns det dåliga drömmar.

Inatt hade jag en dålig dröm. Drömde om en person från mitt förflutna, som jag aldrig fick ett ordentligt avslut med. Allt slutade bara katastrofalt. I drömmen så såg jag den personen, det slutar med att jag skriker till den:

- Jag hatar dig! Jag hatar dig, du fattar inte hur mycket jag älskade dig!

Jag tror att man bearbetar mycket skit man gått igenom när man drömmer. Har haft ganska många tydliga drömmar det senaste, just om personer, vilket jag inte brukar ha. Ibland kan jag vakna och nästan undra om det har hänt. verkliga känns drömmarna. Så att vakna imorse var ju ingen hit.

Just dom orden jag sa i drömmen är något som jag skulle behöva säga till den personen. För 4 år sen.




Kommentarer
Postat av: C...

Ofta när man kommer i håg sina drömmar sover man oroligt och har antingen mycket stress i korppen eller så mår man inte så bra. Dina drömmar kanske är ett tecken på att du har saker du behöver ta tag i, och efter du gjort de kanske du kan sova bättre sen. Ha de gott!

2010-01-09 @ 02:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0