Fest dagen innan nyår

Ibland gör man såna där genidrag i livet. Som t.ex. att supa ner sig.. Dagen före nyårsafton.. I och för sig var det jävligt trevligt, men jag var desto segare på nyårsafton...
 
Satt hemma och tog det lugnt och var lite småseg. Hade missat ett samtal från Jenny, så jag ringde upp henne. Hade precis satt på en film på datan, men hon undrade om jag ville följa med till Floby och dricka lite öl hos Daniel.

Och självklart ville jag det!

Så det var bara att stänga av filmen och göra sig i ordning. Jenny kom upp och käkade pizza medans jag gjorde mig i ordning. Johanna och Ulrika var uppe en sväng också.

När jag till slut var färdig (naturlig skönhet, my ass), så åkte vi till Floby. Det var en jättetrevlig och väldigt lång kväll... Jag och Jenny gick hem vid 05.30.. Tur att hon och Daniel bor grannar.. Somnade som en klubbad säl, men vaknade igen kl 10. Ringde Johanna och frågade om hon kunde hämta mig, vilket hon kunde.

Lyckades somna om i nån timme och sen knackade det på hos Jenny när vi låg där och sov som två törnrosor.. (läs dagen-efter-smink-bakis-och-jag-har-sovit-på-tok-för-lite). Detta gällde iaf mig. Jenny är alltid vacker. :) In kom iaf Daniel och Bielke och skulle säga hej då innan de åkte till Göteborg. Tur att man var fräsch som en nyutsprungen ros en varm vårdag...


Daniel och Jenny

Statue of Liberty

Daniel

Olle

Bielke

Tror klockan börjar närma sig morgon här... ;)


Kommentarer
Postat av: Amis

Hej,

Fin blogg =)

Vill du vara med och tävla om ett snyggt och stilrent skärp från abacus?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Ha en bra dag!

2010-01-04 @ 09:20:36
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Daniel

haha håller med om att det var en ball men mycket otaktisk kväll! o vilken tur att du la upp den sista bilden där så att alla verkligen förstod hur trötta vi var ;)

2010-01-07 @ 10:33:58
Postat av: Anna

Ja, jag tycker det är viktigt med bildbevis, så det är tur att du får vara med på dom! ;)

2010-01-08 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0