Fitta 2010

Ja, nu är det dags igen.

Jag och Johanna ska ta tag i våra kroppar nu inför beach 2010! Skulle ut och springa idag, laddade som fan, men Johanna hade ett sånt jäkla skoskav, så det blev inte många km... Men men. Vi inhandlade nyttig mat och solade istället.

Väl hemma blev det kyckling med en rövagod sallad bestående av avocado, selleri, gurka och spenatmix. Mätt som en gris blev jag, vilket jag inte trodde jag skulle bli. Och så ska det drickas 2 liter vatten varje dag. Jag som brukar vara glad om jag får i mig 2 dl på en dag...

Men hey! Det känns bra! Kommer nog gå vägen bara jag har min trogna fru vid min sida och som peppar och tar mig igenom detta.

Ska vi bli såna fittor som vi tänkt inför beach 2010 så är det dags att sätta igång nu.

Giv oss sommar.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0