Forgive me father for I have sinned...

Blev after skí igår på Mingus. Jag hade sett en lugn kväll framför mig, men icke...

Det var öl, jäger, vin och mer öl och ännu mer jäger. Helvete så det kan gå! Jag hade sjukt roligt iaf, fick en hel del hjälp med lucköppning idag av Daniel. Man glömmer en del saker tydligen.

Dansade vi igår?

Vilken Sofia?

Visade jag brösten?!


Hur blev jag så här full? Jag har ju bara köpt en öl!

Svaret på fråga nummer ett var tydligen "Eh.. Ja.. Typ hela kvällen. Hur mycket minns du från igår egentligen?" Nån nämnde att det buggades, och det var jag på det klara med att vi gjort.. Men dansat? Nä.

Fråga nummer två; "Vilken Sofia?" frågade jag fundersamt. "Hon som drog med alla killarna på efterfest hos dig, hette inte hon Sofia?" sa Daniel. Jo, visst var det Fia. "Hur mötte vi henne?", tänkte jag. Visst ja, vi var ju inne en sväng på Dagnys också. Så var det ja...

Fråga nummer tre; "Det var mycket bröst" sa Daniel. Paniken rusar runt i huvudet och försöker öppna fler luckor i minnet. "Visade jag brösten?!". Nej, det hade jag inte gjort. Tack gode gud. Jag och Jocke hade bara kastat en liten papperstuss som vi försökte få in i min nyfunna klyfta.

Fråga nummer fyra; Japp, jag köpte bara en öl på hela kvällen. Sen fanns det vänliga själar som bjöd. Det är ju fantastiskt!

Har tyvärr inga bilder då min kamera blev kvar på Mingus. Den hade det tydligen trevligt där. Det skvallrar ju bara om möjligt ännu mer om min status på kvällen. Att jag lämnar/glömmer min kamera nånstans händer ju liksom inte. Min käraste ägodel. Mer troligt att jag glömmer mig själv nånstans än den.

Jätterolig kväll iaf! Det jag kommer ihåg.
Tack alla som var där!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0