Husaren 100130

Det blev lite oväntat utgång i skövde igår. Kata ville få med mig till Husaren, men det blev lite kort om tid, så jag hann inte. Sen visade det sig att Per skulle till skövde och träffa Jörgen och Robert, så då kunde jag åka dit med honom lite senare. Väl framme i skövdetown så hörde Jenny av sig, så hon kom in med tåget vid 23, så mötte vi upp henne.

Jörgen stannade hemma, Per och Robert skulle int ut, så jag och Jenny gick och tog ut pengar och sen gick vi mot Bogrens, men det var sån jävla kö, så vi gick till Husaren istället och träffade både Chrille och Jack. lyckades även hitta Kata när det var dags att gå.

Jenny, Jack, jag och "Han som hånglat med 4 tjejer och bara behövde hångla med 2 till".

Tjohej

Robert & Per, torrbollarna.

Chrille "Oh, nu fick jag stånd" Jacobs(s)on.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0