Nu...

.. Drar jag snart iväg för att kolla in Avatar. Otroligt nog fanns det några som INTE sett den än. Man kan alltid lita på Ludde.. :) Har hört folk som höjt filmen till skyarna, men även två personer som sa att den var skit. Behöver knappast nämna att den ena var min bror, Micke, som hatar allt som är kommersiellt och hypat av en ren principsak. Den andra personen var Johanna, men man ska aldrig lyssna på en bitterfitta.

Så fråga inte mig om filmen är bra, eftersom även jag är en bitterfitta.


Kommentarer
Postat av: Robert Löfgren

James Cameron, George Lucas, Peter Jacksson och Steven Spielberg spelar samma liga! Här snackar vi planering 20 år bakåt i tiden! Tänk dig själv att du har en idé men tekniken inte finns förrän om 20åe. Då har man tålamod! Nästan i klass med när du sitter och väntar på att frugan ska komma hem... :-)

2010-01-07 @ 21:02:28
URL: http://www.alleberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0