Kuriosa

Visste du att...
.
- Jag älskar att sova i våningssängar, den nedre slafen givetvis. Blir som en koja och man är 5 år igen.
.
- Jag kan lägga ena foten bakom nacken?
.
- Jag kan slicka mig själv på näsan?
.
- Jag tycker att Lil' Wayne är ashet?
.
- Jag har viga tår? Lyckades knäppa upp ett ex's byxor en gång med fötterna, så om jag tvingas amputera mina händer någon gång så ska jag nog klara mig ändå.
.
- Jag älskar filmen "Pan's Labyrinth"?
.
- Jag har 7 tatueringar?
.
- När jag sover så kan jag inte ligga med t.ex ena foten utanför täcket. Tror att The Boogeyman ska komma och ta mig då, typ...
.
- Jag festade så hårt en gång att jag fick åka ambulans för att jag slutade andas? Ett av mitt livs mindre stolta ögonblick.
.
- Min allra första hund var en briard som hette E'mile?
.
- Min första konsert var New Kids On The Block? Retro som fan...
.
- Jag fryser nästan jämt? Kan frysa när det är 25 grader ute typ..
.
- När jag var liten trodde jag att man sa "Indiot" istället för idiot?
.
- Min bror lyckades lura i mig när jag var liten att om man åt kärnorna i en vattenmelon så växte det ut ett melonträd ur halsen på en sen? Han har glömt det, men jag minns. Trauma.
.
- Min bror lyckades lura mig (än en gång) att Stevie Wonder (som är blind), har körkort? Fråga inte hur jag tänkte. High-tech shit, liksom.
.
- Jag kan få cravings efter att teckna? Går periodvis och ibland tecknar jag jämt, och ibland ingenting.
.
- Jag inte tror på frasen "Om ni är menade för varandra så kommer det bli ni två"? Jag tror att om man sumpar sin stora kärlek så är det kört sen. Man ska ta chansen när man får den istället.
.
- Jag tror att jag är en väldigt intressant person om du har orkat läsa ända hit?
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0