Over it

Blev ju som sagt nyligen singel.
'
Och nu när man fått lite perspektiv på det hela så är det så himla mycket gott som kommit ut av det hela. Har fått bättre kontakt med 3 av mina närmaste vänner. Fått nya bekanta som jag stormtrivs med. Det är så himla lätt att försumma sina vänner när man är i ett förhållande, särskilt i början.
'
Jag mår bra. På riktigt, inget ytligt snack, utan riktigt bra! Kände det när jag var ute och gick med Lola imorse innan jobbet. Solen sken och jag bara njöt och kände hur otroligt gott livet är ibland, utan att låta alltför kristen..
'
När man kommer ut ur ett förhållande, så är det (iaf för mig) som att hitta tillbaka till sig själv igen. Jag har bara mig och min hund att tänka på. Ingen annan att ta hänsyn till. Jag kan göra precis vad jag vill, göra saker enbart för mig, saker som gör mig glad, umgås med mina underbara vänner och prata om vad som helst. När jag vill. Kunde jag givetvis innan också, men man blir så uppslukad i ett förhållande så att det är lätt att förlora sig själv.
'
Och så här i efterhand kan jag, helt ärligt säga att det är hans förlust.
'
Jag är fan en bra tjej.

Kommentarer
Postat av: Lindis

Och jag som trodde du levde singelliv 24/7, jahapp det hade jag ju missat..

2010-06-17 @ 12:20:44
Postat av: Anna

Nope.. hade en pojkvän en kort sväng, men NU är jag singel 24/7! ;)

2010-06-17 @ 15:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0