Spontanious

Igår efter jobbet så åkte jag till Ferlingo för att kolla när Kata tatuerade sig. Satt där i några timmar och tjötade och slängde ur mig att jag fudnerat på att tatuera nåt på ett finger. Kalina som tatuerade sa att vi kunde göra det efter att hon tatuerat färdigt Kata.
Kul grej, så där spontant som det blir ibland!
Slutade med att Kata också tatuerade fingret, så nu har vi likadana körsbär på våra vänstra ringfingrar och jag har en högklackad sko på mitt högra. What can I say, I love shoes.. :)
Haha.. Man är inte kaxig efter några timmar..
Shoe..
Cherry..
Eftersom jag får använda datorn för att ta kort så ser man inte detaljerna tyvärr.. Men, men.. Ser bättre ut  irl, som det mesta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0