Insomnia

Kan inte sova.

Har läst nånstans att om man tvingar ett djur att hålla sig vaken i flera dygn så dör de till slut. Just nu känner jag att jag bara vill sova, men mitt huvud låter mig inte göra det. Det är som om nån står och petar på mig med en pinne och tvingar mig att vara vaken. Alt snurrar runt i huvudet och samarbetar med en stor klump i magen.

Huvudet maler och magen gör ont. Gick och la mig strax innan 00. Låg och vred och vände mig i nån timme tror jag. Slumrade till, vaknade vid 4 och kan inte somna om. Hoppades att jag bara drömt allt, men såg på facebook att jag fortfarande var singel.. Go figure.

Det kanske är att jag inte gråtit än. Jag grät inte igår när han gjorde slut, jag grät inte när han gick, jag grät inte när jag gick och la mig och jag gråter inte nu. Har inga problem att stålsätta mig och inte visa känslor. Hatar att visa mig svag och det var ju att jag visade mig svag som gjorde att jag hamnade i den här situationen från första början.

"Vi behöver prata".

God I hate those words.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0