Världens mest inbrottssäkra bil

Jag har kommit fram till att jag har en av (om inte den enda) världens mest inbrottssäkra bil. Nog för att den lever sitt eget liv, men det är fan lättare att ta sig igenom en labyrint än vad det är att ta sig in i min bil. Om man inte kan knepen givetvis.
*
* Det går bara att låsa upp bilen från passagerarsidan.
* Förardörren går bara att öppna utifrån.
* Passagerardörren kan endast öppnas inifrån.
* Förardörren kan inte öppnas inifrån.
* Lampan i taket vid bakluckan lyser endast när bakluckan är stängd, alltså hela tiden.
* Vill du sänka ljudet på stereon, sväng åt vänster med ratten.
* Om du mot förmodan skulle vilja lyssna på musik, så fungerar en av 4 högtalare. Vänster fram. Detta gör att vissa instrument, backupsångare osv, snällt klipps bort automatiskt.
* För att komma ur bilen, stäng av motorn (tänk på miljön), vrid på tändningen, veva ner rutan på förardörren och öppna utifrån. Voila!
*
Så om nån skulle vilja stjäla min bil. Be my guest. Nu vet ni hur man gör. Frågan är bara om det ens är värt besväret.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ameeen!

2010-09-22 @ 08:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0