Bakfylleångest

Igår var jag och Andreas och bowlade med Johanna och Peter. Skit trevligt och vi hade askul! Drack lite öl också, vilket ledde till att jag ville gå ut och dansa. Som vanligt. Johanna skulle jobba 6-18, så hon och Peter gick hem efter bowlingen.
.
Jag tvingade med Andreas ut till Dagnys.
.
Fattar inte hur jag kunde bli nåt så djävulskt full! Vaknade på morgonen och kommer inte ens ihåg hur eller när vi gått hem.. Stackars Andreas säger jag bara! Jag hade ju inte alls varit särskilt snäll, sagt håll käften och dra åt helvete hela vägen hem typ. Fattar inte, jag är ju aldrig sån!
.
Klart man ska ha sin första snefylla innan man fyller 30!
.
Nåja, nu blir det film och mys med älsklingen! Ska försöka att inte be honom fara åt helvete ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0