Vilodag

Idag har jag en välförtjänt vilodag. Körde tre pass på gymmet igår. Skulle köra yoga på morgonen, men Åsa var sjuk, så det blev body balance istället. Sen på kvällen blev det sumba med Kata, skitkul! Och direkt efter det var slut så var det body balance igen. Var nog inte så bra att ta ett så lugnt pass direkt efter all adrenalin från sumban.. Men men! Nu vet man det!
.
Idag börjar jag jobba kl 16 och innan det ska jag hinna träffa Kata och fika med henne o gå lite i affärer. Hon slutar kl 14, så vi ska försöka hinna det på 1,5 timme.. Hmm.. Lite optimistiskt kanske..
.
Nåväl! Idag väntar jag på ett samtal angående en lägenhet.. Hoppas den är intressant! :)
.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lindis

1. Asså håller du på med något vad om hurvida man kan dö av träning?



2. Har du 30 årskris?



3. Utesluter jag eftersom du inte är singel.

2011-02-04 @ 20:04:53
Postat av: Anna

Haha, ja och jag ska bannemej vinna det vadet!



30 -års kris får jag när jag inte behöver visa leg på systemet.. ;)

2011-02-05 @ 21:24:11
Postat av: Lindis

Fan, du kommer ju aldrig att Inte bli tillfrågad om leg, jävla lyllo!

2011-02-09 @ 15:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0