Update

Har fått klagomål på att jag inte uppdaterat min blogg sen dackefejden.
Uppdatering:
Jag har en pojkvän vid namn Andreas.
Så här ser han ut:
.
.
Jag har skaffat en ny katt. Bestämde mig två dagar innan Spot kom hem att jag skulle ta en kattunge från mamma. 2 dar senare dyker Spot upp som om ingenting hänt. Så här sitter jag nu med två katter. Jag döpte henne till Licks, men det fastnade liksom inte, så nu heter hon Piper. Hon är skitjobbig, som en kattunge ska vara. Tur att hon är söt.
.
.
Jag var hos frissan innan jul. Då var mitt hår så här långt.
Jag sa: "Klipp ingenting i fram, jag vill behålla längden."
-"Javisst!", sa frissan.
.
'
.
Så här såg jag ut efteråt. Frisöskuksugarhelvete.
.
'
.
Jag har skaffat mig en ny piercing, så att folk har något mer att störa sig på.
.
.
Jag har börjat träna, finns inga bildbevis på det, men kan folk tro på Gud utan att ens sett honom/henne, så borde man kunna tro på nåt så otroligt som att jag tränar.
.
Jaha, var det nåt mer...?
Njae.. Tror inte det.
.
Hoppas du är nöjd Sofia!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mycket!!!

2011-01-29 @ 18:16:22
Postat av: Anna

Bra! Är du nöjd, då är jag nöjd!

2011-01-29 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0