A lot going on...

Känns som om det är fullt upp hela tiden nu!
.
Förutom jobbet så är det en hel del på gång runtom Trotjänarcenter hemma. För ett tag sen var det två från Tidningen Ridsport som gjorde ett reportage om oss och vår verksamhet, nu är tidningen ute och det känns jättekul! Nu tänkte jag få ordning på hemsidan igen och göra om den lite. Har bytt webbhotell och fattar I N G E N T I N G! Har inte tålamod för det där heller känner jag, så om nån frivillig kan hjälpa mig på traven så är jag väldigt tacksam! :)
.
Den 9 eller 10 april ska jag flytta min häst till ett stall närmare falköping också. Ska bli skönt att komma igång med honom igen! Tror han kommer trivas jättebra i det lilla stallet med bara en annan häst. Lugnt och skönt! Måste komma igång med att packa ner alla hans saker också. Ska bara ta med det absolut nödvändigaste, eftersom sadelkammaren i det nya stallet är lite mindre än det jag har nu.. :)
.
Var ute hos Mamma igår och red Mr en sväng. Kunde rida utan jacka, helt underbart att våren är här! Lite isande vindar, men men.. :) Jag pysslade lite med T-Rose också (vår 3-årige hingst) och Mamma pysslade med Optimus (vår 2-årige hingst).
.
Mr när han stod i ett stall i Falköping.
Optimus i hagen som ettåring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0